پنبه زندگی متولدین رابطه عاطفی متولدین آذر

پنبه: زندگی متولدین رابطه عاطفی متولدین آذر متولدین مهر متولدین شهریور متولدین اردیبهشت سرگرمی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (522)

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (522)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (522)

    عبارات مهم : تصویر

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    مثل هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

    فریبا زن نادری هم خیلی بی سرو صدا مجدداً قاطی مرغ ها شده است اند و این سلفی را تایید این عنوان می دانیم. تبریک به زن نادری و همسر محترمش.

    پ.ن: فریبا نادری همسر سابق تهیه کننده فقید سینما، مسعود رسام بود.

    کاخ گلستان گردیِ هستی مهدوی که این روز ها تنهایی را به سلفی های دسته جمعی ترجیح میدهد. توصیه می کنیم پیک برتر را ورق بزند، روانشناس های خوبی میتواند جهت درمان افسردگی اش پیدا کند.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (522)

    سلفی آسانسوری علیرضا جهانبخش در کنار پدر و مادر عزیزش که با آن تولد مادرش را تبریک گفته هست. تبریک بی آخر به این مادر عزیز در کنار آرزوی سلامتی جهت همه مادران نازنین.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    سلفی عشقولانه سولماز غنی و همسر عزیزش. تناسب حجم مو در صورت و کله ی همسرِ سولماز اگر جابجا میشد، نتیجه خیلی بهتر بود، ولی خب صلاح کله ی خویش خسروان دانند.

    الهام پاوه نژاد طوری گفته شهریوری جالب که گویا متولدین سایر ماه ها همگی شبیه منگوله گوش میرزا هستند.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (522)

    نوید محمدزاده اینگونه تولد امیر جعفری را تبریک گفت. تبریک بسیار بسیار گرم به امیرِ دوست داشتنی و هنرمند. هر لحظه زنده باشی.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    سلفی شبنم فرشادجو و بهاره رهنما، روز گذشته در یک دورهمی. بهاره جان کم کم باید تاج گل عروسی را کنار بگذاری و به زندگی عادی ات بازگردی، نمیشود تا یک سال آن روی سرت بماند!

    پنجاه درصد از پردیس احمدیه عید سعید قربان را به همه تبریک گفت. مانده پنجاه درصد دیگر که قرار است زحمت عید غدیر را بکشد.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (522)

    عزیزان به عیادت پژمان منتظری رفته اند و هیچ تصویری با وی نگرفته اند. جل الخالق!

    مریم کاویانی بر خلاف نرم جامعه جهت تبریک عید قربان از تصویر خودش استفاده کرده است.

    دورهمی بوکسور های قدیم و تازه در یک کافه. احسان روزبهانی در کنار منصور صادقی و فیروز عبادی

    :))
    خدا رفتگان همه را بیامرزد.

    استاد کیهان کلهر با حضور در تالار وحدت و تماشای “آیینه های رو به رو” شب خوبی را جهت عوامل این نمایش و سایر تماشاگران رقم زد. تصویر یادگاری عوامل نمایش در کنار دردانه موسیقی کشور عزیزمان ایران را شاهد هستید.

    یک دورهمی بی دلیل، همانند نود درصد از دورهمی ها، با حضور زن های بازیگر که معرف حضور هستند.

    الهه حصاریِ مشعوف و ترلان پروانه ی مذقوق* در حال تماشای هنر های خدادادی استاد محمدرضا گلزار روی سِن.

    * ذوق زده

    چندمین مراسم خوش حالی تولد پریناز ایزدیار در پردیس چارسو. آینده نگری میشود این مراسم خوش حالی ها تا آخر شهریور ماه ادامه داشته باشد.

    خاطره بازی ای دیگر از استاد رضا رویگری در کنار رفیق اش در سال های دورِ اهواز. سال هایی که اهواز هنوز هوا داشت.

    اوه یِس! پست اینترنشنالِ استاد داریوش اسدزاده جهت فالوئر هایش در سرتاسر جهان!

    دلنوشته شراره دولت آبادی به مناسبت زادروز والا پیامدارِ ترانه و خالق شب های مهتابِ موسیقی؛ فرهاد مهراد. روحش شاد و یادش جاودانه.

    کمپینی که اخیراً جهت حفظ حیات آخرین یوز های ایرانی به راه افتاده است تا یک حسرت دیگر به حسرت های پرشمارمان اضافه نگردد. استاد ناصر تقوایی هم به این کمپین پیوسته هست. تنها 50 یوزپلنگ دیگر در کشور عزیزمان ایران باقی مانده است.

    مهدی مهدوی و دختر زیبایش گلبو زن شما را به تماشای ادامه مطلب دعوت میکنند.

    سامر تایم لیلا اوتادی در کنار استخر شخصی. یک خبر اخلاقی هم نوشته که خیال نکنیم پست را صرفا جهت نشان دادن استخر آپلود کرده است.

    جمشید خان هاشم پور، استاد جمشید مشایخی و بانو جمشید فرهی، در کنار جمشید اویسی در مراسم خوش حالی تقدیر از خیرین و جمشید ها، در تالار ایوان جمشید.

    متین ستوده و رویا میرعلمی با هم به آتلیه رفته اند و کلی تصویر تولدی گرفته اند تا در روز تولد یکدیگر و نیز سایرین، از آن ها استفاده کنند. تولد رو یا زن میرعلمی هم مبارک باشد. چقدر شهریوری جالب در بین صورت ها زیاد داریم.

    و قطعا اکبر عبدی جالب ترین آن هاست. تبریک بی آخر به مرد خوش مشرب و هنرمندِ سینما.

    رضا گلزار و مهناز افشار در پشت صحنه کنسرتِ رضا، در حال آماده کردن خود جهت رویارویی با یکی از ستاره های بزرگ و شخصیت های برجسته هنرِ دنیا هستند.

    و ولی این رویارویی به واقعیت پیوست و رضا گلزار در محضر امیرعباس کچلیک حاضر شد.

    فاطمه زن گودرزی با کلاهی نزدیک به کلاه فیل بان های هندی، در حال گشت و گذار در روسیه. آقا پسرتان کجاست بعد فاطمه خانم؟ خدایی نکرده دستتان را ول نکرده که؟! گم شود چه خاکی به سرمان کنیم؟!

    سوسن زن در حال زیارت امام غریبان (ع).

    یاس در کنار برادر عزیزش صابر. از آنجایی که نام خودِ یاس، یاسر هست، لذا برادر یاسر را هم صاب صدا میکنیم. یاس و صاب. نام پسر دایی ارزش هم باق است.

    از هستی مهدوی خواهشمندیم شماره آن عزیز را به لیندا کیانی هم بدهد.

    وحید طالبلو تصویری از فرزند تازه مولود خود به اشتراک گذاشته. قدمش مبارک باشد وحید جان، فقط جسارتاً لیام اسم پسر است یا دختر؟! مانده ایم بگوییم آقا لیام یا لیام خانم!

    تصویر دو نفره روناک یونسی و همسرش در حاشیه مسابقان پرورش اندام که همسر روناک در ان مسابقه کرده هست. تصویری که بنظر می آید قدیمی باشد چون چند روز پیش روناک زن فارغ شدند.

    سلفی آسانسوری خاطره اسدی در کنار شهرام حقیقت دوست و نفر سومی که مهم نیست، خودشان دو نفر مهم هستند فقط!

    بعدش هم با هم به کنسرت بابک جهانبخش رفتند. (از خوشحالی باب یک سوژه ی قریب الوقوع، دستهایش را به هم میمالد)

    کمک خلبانِ حاضر در تصویر را بجا نیاوردم، تا بحال در تصویر های چندساله عزیزان در کابین خلبان حضور نداشته، بنظر می آید به تازگی استخدام شده است باشد. بقیه عزیزان معرف حضور هستند. علی الخصوص کاپیتان احمدی که خیلی بر گردنِ مطلب ما حق دارد!

    پانته آ پناهی ها با این تصویر تولد حسن فتحی کارگردان خوب سینما و تلویزیون را تبریک گفت. تبریک فراوان به کارگردان خوب و موفق کشورمان که با کارهایش خاطرات فراوانی داریم. از “مدار صفر درجه” بگیر تا “شب دهم” و “میوه ممنوعه” تا همین “شهرزاد” که یکی از ماندگارترین سریال های دهه گذشته بوده است.

    تصویر العمل مهراوه شریفی نیا به اتفاق تلخ و غمبار واژگونی اتوبوس حامل نخبگان در استان فارس و جان دادن چندی از هموطنان عزیزمان. آرزوی صبر و تسلی داریم جهت بازماندگان این اتفاق تلخ، و با افسوس و دریغی بعد از دیدن داغ، تکرار میکنیم؛ تا به کی اتوبوس ها و وسائل نقلیه غیر استاندارد؟ تا به کی بزرگراه های مرگبار و تا به کِی رانندگان غیر حرفه ای؟!

    سلفی عجیب بهنوش بختیاری که نمیتوان توضیحی جهت آن نوشت، جز اینکه روح عباس جدیدی در جسم ایشان هلول کرده است! واقعا نشانه از این کار های عجیب چیست؟ پوپولیسم یا کمک به هم نوع جهت رضای خدا؟! تا کِی میخواهید خودتان را از چشم بیاندازید بهنوش خانم؟

    امیر یگانه در تصویر العمل به این سلفیِ عجیب، با کمباین از روی بهنوش بختیاری رد شد و یک بار هم دنده عقب گرفت رویش.

    برزو ارجمند جهت تبریک عید قربان تصویری از همسرش در کنار عمویش را گزینش کرد.

    جشن تولد دو نفره ی زوج قدیمی و دوست داشتنی سینما و تلویزیون، مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی، در یک کافه. تبریک به محسن خان عزیز، امیدواریم هر چه سریعتر سلامتی اش را بازیابد تا باز شاهد حضورشان در مجموعه های کمدی باشیم.

    سلفی فاطمه هاشمی بازیگر کارکشته طنز کشورمان در کنار همسر عزیزش در یک رستوران. به نوعی فاطمه زن از همسرشان رونمایی کردند.

    عشق در انزلی، به روایت اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی.

    تمرینات سخت و طاقت فرسای سروش رفیعی در دبی، جهت گرفتن حق خود و حضور در تیم ملی.

    لاله اسکندری و محمدرضا هدایتی نمایندگان فیلم “مالیخولیا” در جشنواره فیلم بلغارستان. تبریک به این عزیزان بایت موفقیتی که در این جشنواره کسب کردند.

    عکس دسته جمعی فرزانگان هرمزگانی پیش از سوار شدن به اتوبوسِ مرگ. گلاره عباسی چه خوب گفته است که “این روز ها زیاد از هر لحظه معنی چشم های منتظر را میفهمیم”.

    تصویر العمل مهراب قاسمخانی به از بین بردن نام وی و برادرش از تیتراژ یک سریال. خودت را ناراحت نکن مهراب جان، در این روزها مورد داشتیم که اسم کارگردان را هم از فیلم از بین بردن کردند! این جور چیزها عادی است.

    پژمان جمشیدی و خواهر عزیزش، به مناسبت مراسم خوش حالی تولد چهل سالگی پژمان جان. آرزوی سلامتی داریم جهت پژمان عزیز در شروع چلچله ی زندگی اش.

    سیامک انصاری هم به جمع سینماگران کافه دار پیوسته و دیروز میزبان فرمان فتحعلیان و روزبه بمانی بود. نفر اول از سمت چپ همسر سیامک است.

    سعید آقاخانی در گریم متفاوت مربوط به فیلم جدیدش.

    ببین یک “کچلیک” گفتن چه نان و آبی جهت آدم میشود.

    ممنون از توصیه ات هومن جان، ولی جسارتاً آن قارچ نیست و قاچ است.

    بروزترین سلفی مریم معصومی، گربه ی خوبِ سینمای ایران.

    ترانه علیدوستی با این سلفی خاص تولد سهیلا رضوی بازیگر نقش مادرش در سریال “شهرزاد” را تبریک گفت. تبریک میگوییم به این بازیگر قدیمی و خوب کشورمان. مطلب امروزمان به آخر رسید، تا فردا خداوند یار و نگهدارتان.

    اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تصویر | سینما | تصویری | سینمای | تبریک عید | سینماگران | جمشید مشایخی | پژمان جمشیدی

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (522)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (522)


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار