پنبه زندگی متولدین رابطه عاطفی متولدین آذر

پنبه: زندگی متولدین رابطه عاطفی متولدین آذر متولدین مهر متولدین شهریور متولدین اردیبهشت سرگرمی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی نداریم ، کشف بیش از دو تن انواع مخدر از اطراف مدارس در سال گذشته، گل&quot، مزرعه &quot

    رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر از اطراف مدارس در سال گذشته خبر داد.

    نداریم ، کشف بیش از دو تن انواع مخدر از اطراف مدارس در سال گذشته، گل&quot، مزرعه &quot

    کشف بیش از دو تن انواع مخدر از اطراف مدارس در سال گذشته/مزرعه "گل" نداریم

    عبارات مهم : انواع

    رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر از اطراف مدارس در سال گذشته خبر داد.

    به گزارش ایسنا، سردار مسعود زاهدیان در نشست خبری صبحگاه امروز خود اظهارکرد: پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در جهت کارها پیشگیرانه خود در سال گذشته، بیش از ۵۰۰ مدرسه در سراسر کشور را که در مناطق آلوده قرار داشتند شناسایی کرده و به همین جهت از اطراف این مدارس بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف و ضبط کردند.

    وی با بیان اینکه در اجرای این طرح دستگیری معتادان متجاهر و پاکسازی آنان از اطراف مدارس نیز اجرا شده است هست، افزود: جهت امسال نیز ۲۰۰۰ مدرسه هدفگذاری شده است است.

    نداریم ، کشف بیش از دو تن انواع مخدر از اطراف مدارس در سال گذشته، گل&quot، مزرعه &quot

    زاهدیان تاکید کرد: این کشفیات داخل مدارس نبوده بلکه در اطراف مدارس بوده است.

    بیشترین مواد کشف شده است در اطراف مدارس

    رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر از اطراف مدارس در سال گذشته خبر داد.

    زاهدیان راجع به بیشترین مواد کشف شده است در اطراف مدارس نیز گفت: انواع قرص ها، گل، ماری جوانا و حشیش از انواع مواد کشف شده است است.

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین در ادامه از کشف ۷۱۳ تن انواع مواد مخدر در سال گذشته از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل تر خود افزایشی ۱۴ درصدی داشته هست. همچنین مجموعه کشفیات مواد مخدر در سال گذشته ۸۰۸ تن بوده که منهای ۷۱۳ تنی که از سوی ناجا کشف شد مابقی آن از سوی عوامل سپاه، گمرک، پست و … کشف شده است است.

    زاهدیان با بیان اینکه پلیس جهت مبارزه با مواد مخدر تمرکز خود در مرز و همچنین مرزهای دریایی را زیاد کردن داده هست، گفت: در سال گذشته طبق اعلام شرکت ملل متحد بیش از ۹۰۰۰ تن انواع مواد مخدر در افغانستان کشف شده است است که البته تخمین ما این است که حدود ۱۰ هزار تن کشفیات مواد مخدر در افغانستان بوده است.

    نداریم ، کشف بیش از دو تن انواع مخدر از اطراف مدارس در سال گذشته، گل&quot، مزرعه &quot

    وی با بیان اینکه در هر نقطه ای از دنیا که ناامنی وجود داشته باشد تولید مواد مخدر نیز زیاد کردن می یابد ادامه داد: به نظر می رسد که با توجه به روند رو به رشد زیاد کردن کشف مواد مخدر طی سال های اخیر اوضاع در افغانستان وخیم تر نیز بشود. به طوریکه در سال ۲۰۰۱ آمار کشفیات تریاک در افغانستان ۱۸۵ تن بود ولی امروز به بیش از ۹۰۰۰ تن رسیده است.

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تاکید بر اینکه امروز بیش از ۷۵ درصد از کشفیات مواد مخدر در مرزهای شرقی و استان های منتهی به مرز انجام می شود، گفت: همچنین بیش از ۷۰ درصد کشفیات ما نیز با کارها و اشراف اطلاعاتی صورت می گیرد و خوشبختانه زیرساخت ها و امکانات اطلاعاتی ما نیز امکانات خوبی است.

    رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر از اطراف مدارس در سال گذشته خبر داد.

    زاهدیان با بیان اینکه امروزه بخش عمده ای از درآمدهای ناشی از قاچاق مواد مخدر جهت داعش، طالبان و گروه های اینچنینی هزینه می شود، گفت: سهم زیادی از این درآمدها صرف توسعه این گروه ها می شود.

    افزایش تولید هروئین و مرفین در افغانستان

    نداریم ، کشف بیش از دو تن انواع مخدر از اطراف مدارس در سال گذشته، گل&quot، مزرعه &quot

    وی از زیاد کردن تولید هروئین و مرفین در افغانستان نیز خبر داد و گفت: کشفیات ما نیز موید این توصیه است که تولید هروئین در افغانستان زیاد کردن داشته است.

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اسیدهایی که جهت ساخت هروئین و مرفین مورد نیاز هست، گفت: این اسیدها در اختیار کشورهای صنعتی است و خرید و فروش آن باید با مجوز انجام شود. حالا معلوم نیست که چطور این مواد به افغانستان می رسد.

    زاهدیان با بیان اینکه ۶.۶ میلیارد دلار گردش مالی تولید تریاک در افغانستان هست، گفت: طبق آمارهای شرکت ملل حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد درآمد ناخالص ملی افغانستان مربوط به آزمون تریاک است.

    وی در بخش دیگری از سخنانش از کشورهای مقصد قاچاق مواد مخدر در مبارزه با این پدیده شوم انتقاد کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از کشورهایی که مقصد قاچاق مواد مخدر هستند اراده مناسبی جهت برخورد با مواد مخدر ندارند و کشور عزیزمان ایران به تنهایی با قاچاق مبارزه می کند.

    زاهدیان افزود: البته جمهوری اسلامی وظیفه اخلاقی و انسانی خود را در مقابله با مواد مخدر و جلوگیری از گسترش اعتیاد چه در داخل و چه در خارج از مرزهای خود می دانست.

    دستگیری 106 نفر از عنصرهای مهم قاچاق مواد مخدر

    رئیس پلیس پایتخت برخورد با سرشبکه های مهم مواد مخدر را جزو اولویت های پلیس دانست و گفت: در سالی که گذشت 106 نفر از عنصرهای مهم قاچاق مواد مخدر از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی دستگیر شده است و به مراجع قضایی معرفی شدند.

    وی تمرکز بر شبکه های توزیع محلی مواد مخدر را از دیگر اولویت های پلیس در امسال برشمرد و تصریح کرد: این عنوان به شکلی خاص از سوی پلیس در حال پیگیری است و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر با شدت تمام انجام خواهد شد.

    وی راجع به جمع آوری معتادان متجاهر نیز گفت: در سال گذشته شاهد زیاد کردن 10 درصدی جمع آوری معتادان متجاهر بودیم به طوریکه بیش از 47 هزار معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد معرفی شدند و اگر ظرفیت های مورد نیاز جهت جمع آوری معتادان فراهم باشد همانطور که بارها نیز گفته ایم آمادگی داریم تا ظرف مدت 72 ساعت تمامی معتادان متجاهر را از سطح پاتوق ها و نقاط آلوده جمع آوری کنیم.

    وی با اشاره به کارها انجام شده است از سوی پلیس در حوزه بین الملل اظهار کرد: خوشبختانه ملاقات های متعددی با روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورهایی از جمله ایتالیا، ترکیه و … داشته ایم و امروز می توان گفت که جمهوری اسلامی نقش موثر و پررنگی در مبارزه با مواد مخدر را در سطح دنیا بر عهده دارد و حضور ما در اجلاس های متفاوت حضوری تعیین کننده و محوری است.

    وی همچنین از رصد اینترنت و سودجویان این فضا خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس فتا نسبت به رصد اینترنت و برخورد با افرادی که اقدام به توزیع مواد مخدر در این فضا می کنند اقدام کرده و تا کنون با مواردی از جمله چندین باند نیز برخورد شده است است.

    وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری راجع به آمارهای مربوط به دستگیری دانش آموزان معتاد و نظایر آن نیز اظهار کرد: چنین مواردی وجود دارد ولی تعداد آن بسیار بسیار اندک و محدود است و اغلب افرادی که تحت این عنوان دستگیر می شوند گرچه تعدادشان بسیار بسیار محدود است ولی همین افراد نیز عمدتا در مدرسه نبوده و از مدرسه به علت مصرف مواد مخدر اخراج شده است اند.

    انهدام 13 آشپزخانه خانگی تولید شیشه

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پاسخ به سوالی راجع به فعالیت آشپزخانه های تولید مخدر شیشه اظهار کرد: آشپزخانه ها معمولا در نقاط پرت و دورافتاده ای فعالیت می کنند تا شناسایی نشوند. با این وجود پلیس با رصد اطلاعاتی که داشته موفق شد تا 13 آشپزخانه خانگی تولید شیشه در سراسر کشور را منهدم کند.

    زاهدیان در بخش دیگری از سخنان خود به شهدای مبارزه با مواد مخدر ناجا اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 16 نفر از همکاران ما در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیدند که از این تعداد 6 نفر مربوط به پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده و مابقی مربوط به مرزبانی، پلیس پیشگیری و … بوده است.

    زاهدیان همچنین راجع به بیشترین مواد مخدر کشف شده است در کشور نیز گفت: تریاک، حشیش، مرفین، هروئین و شیشه از جمله بیشترین مواد مخدر ترک شده است در کشور است.

    حذف اعدام از مجازات قاچاقچیان مواد مخدر کار پلیس را زیاد کرد

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پاسخ به پرسش ایسنا راجع به آمارهای مربوط به کشفیات و دستگیری های پلیس بعد از اجرای قانون از بین بردن اعدام از مجازات قاچاقچیان مواد مخدر اظهار کرد: قاچاقچیان خودشان را با قانون تنظیم می کنند و به عنوان نمونه اگر بگوییم که حمل زیاد از 100 کیلوگرم مواد مخدر مجازات اعدام دارد آنها 99 کیلو و 800 گرم مواد مخدر را قاچاق می کنند تا از شر اعدام خلاص شوند.

    وی ادامه داد: بعد از اجرای این قانون در بحث مبارزه با مواد مخدر حال پلیس سخت تر شد و آمارها نشان می دهد که در سال گذشته تعداد دستگیری های ما نسبت به سال قبل تر 9 درصد زیاد کردن داشته است.

    زاهدیان با بیان اینکه امیدواریم که نسبت به این قانون بازبینی صورت بگیرد گفت: جا دارد که این مسئله مجددا بررسی شده است و هنگامی که بناست کل قانون مبارزه با مواد مخدر مورد بازبینی قرار بگیرد این بخش از آن نیز مورد بازبینی قرار بگیرد.

    وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری راجع به مذاکره با طالبان در امر مبارزه با مواد مخدر نیز تصریح کرد: این عنوان مربوط به الان نیست و در هر دوره ای سیاست ها متفاوت هست. در سالیان قبل در این زمینه متناسب با شرایط همان وقت صحبت هایی شده است بود.

    زاهدیان در پاسخ به سوالی دیگر راجع به تامین مالی قاچاق مواد مخدر و نقش کشورهای غربی نیز گفت: غربی ها که در مورد FATF چنین فشارهایی را وارد می کند خوب است که در مورد این پرسشها نیز براق سازی کند. من این پرسش را مطرح می کنم که چطور هنگامی که که 1000 دلار به حساب دانشجویی در یک کشور اروپایی واریز می شود تمام مسیر پول را بررسی می کنند ولی در این مورد چه اقداماتی انجام می شود.

    وی در پاسخ به سوالی راجع به ورود بذر مخدر گل به کشور اظهار کرد: بذر این مخدر از اروپا وارد کشور می شود و من با این تعبیر که عده ای بگویند مزرعه گل داریم مخالفم و اصلا چنین چیزی صحیح نیست. در هر نقطه که به شکل محدود نیز چنین گیاهی کشت شود قطعا ما با آن برخورد خواهیم کرد.

    وی راجع به زیاد کردن قیمت شیشه و سه برابر شدن آن نیز گفت: سه برابر شدن قیمت این ماده را نمی توان تایید کرد ولی قیمت آن بیش از دو برابر زیاد کردن یافته است.

    واژه های کلیدی: انواع | قاچاقچیان | قاچاق مواد | افغانستان | مبارزه با موادمخدر | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار