پنبه زندگی متولدین رابطه عاطفی متولدین آذر

پنبه: زندگی متولدین رابطه عاطفی متولدین آذر متولدین مهر متولدین شهریور متولدین اردیبهشت سرگرمی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    چند روزی بود که خط خوردن سید جلال بدجوری ذهنم را مشغول کرده و مدام با خودم ترکیب 11 نفری تیم ملی را با داشته های کی روش مرور می کردم. هربار که به خط دفاع و هافب

    گزارش یک

    گزارش یک

    عبارات مهم : ایران

    خبر امیدبخش از اردوی ترکیه

    پاشازاده 1998 ، مجید حسینی 2018؟!

    گزارش یک

    چند روزی بود که خط خوردن سید جلال بدجوری ذهنم را مشغول کرده و مدام با خودم ترکیب 11 نفری تیم ملی را با داشته های کی روش مرور می کردم. هربار که به خط دفاع و هافبک می رسیدم، غصه تمام وجودم را می گرفت که چه کسی قرار است در نبود سیدجلال برابر اسپانیا و پرتغال از دروازه تیم ملی دفاع کند؟ ارسال های یوردی آلبا و هجوم سرزن هایی مثل سرخیو راموس، جرارد پیکه، دیگو کاستا، آسپاس و آسنسو. چه واویلایی در راه هست؛ آمار بیرانوند در نبود سیدجلال بدجوری همه را دلواپس کرده. در هجوم این افکار منفی، در خیال پرش های رونالدو و ضربه سرهایی که می زند غوطه ور بودم که یک تماس از ترکیه رشته افکارم را برهم زد: «از تیم ملی خبر داری؟ »

    پاسخم همین چیزهایی بود که در فکرم می چرخید ولی صحبت های این دوست خبرنگارم تلنگری بزرگ بود برایم: «مجید حسینی را جهت قلب دفاع گزینش کرده و رویش کار می کند. ظاهرا پژمان منتظری را هم به دفاع راست انتقال یافته کرده… !»

    چند روزی بود که خط خوردن سید جلال بدجوری ذهنم را مشغول کرده و مدام با خودم ترکیب 11 نفری تیم ملی را با داشته های کی روش مرور می کردم. هربار که به خط دفاع و هافب

    دوباره حرف های کی روش را در ذهنم مرور کردم؛ خط زدن سید جلال تصمیمی جهت آینده هست. آیا کی روش سورپرایزی تازه جهت ما دارد؟ ناخودآگاه ذهنم سر خورد به جام جهانی 98 که مهدی پاشازاده جوان در قلب دفاع درخشید و برابر یوگسلاوی، پدراک میاتوویچ – ستاره آن روزهای رئال مادرید- را عاصی کرد و اجازه نداد او صاحب یک موقعیت شود. پاشازاده با آن نمایش درخشان به پدیده تیم ایویچ- که از ایویچ ربوده شده است بود- شد و اسمش سر زبان ها افتاد. بعدها پاشا جهت رسانه ها تعریف کرد که ایویچ چگونه راه مهار کردن بازیکنان بزرگ یوگسلاوی را به او آموزش داده و کاری کرده که حتی شب ها هم با حرکات میاتوویچ می خوابیده و در ذهنش مهار این ستاره را مرور می کرده. پاشا در جام 98 حتی یک بار از شماره 8 عصبانی یوگسلاوها دریبل نخورد.

    مجید حسینی، پاشازاده 2018 کشور عزیزمان ایران است؟ چراکه نه؟ ! مگر پیش از این کی روش در قلب دفاع همین پورعلی گنجی گمنام را در جام ملت های استرالیا به کار نگرفت و همه ما حیرت زده از این تصمیم برایش هورا نکشیدیم؟ وریا غفوری یا رامین رضاییان چگونه درخشیدند؟ وحید امیری از کجا آمد و کی روش با تشخیص استثنایی اش او را به یک ستاره تبدیل نکرد؟ سردار آزمون یا سعید عزت اللهی هم با همین تشخیص های کی روشی به ستاره های جدیدی تبدیل شدند که یکی جای جواد نکونام و آندو را در تیم ملی پر کرد و دیگری بعد از سال ها به خلا تیم ملی در خط حمله آخر داد تا جای خالی دایی بعد 10 سال پر شود.

    بحث ما ستاره سازی های کی روش نیست بلکه هنگامی که از این زاویه به تیم ملی نگاه کنیم که بالای سر تیم یک مربی بزرگ به نام کی روش ایستاده، نباید جهت خط دفاع یا هافبک غصه خورد. شاید هیچکدام از ما در مصاحبه سرمربی تیم ملی به درستی متوجه این توصیه ظریف نشدیم که منظور کی روش از جمله «خط زدن سیدجلال تصمیمی جهت آینده است» چیست! از هنگامی که متوجه شدم که سید مجید حسینی قرار است دفاع مهم ما در جام جهانی باشد و کنار پورعلی گنجی بازی کند، نگرانی و دغدغه هایم در مورد تیم ملی از بین رفته و حالا امیدوارانه به این تیم نگاه می کنم، در صورت حسینی می شود امیدواری به مهار ستاره ها را دید. تصور اینکه او پاشازاده دیگری باشد اصلا سخت نیست، اتفاقا اگر این اتفاق بیفتد و کی روش با این برنامه ریزی سیدجلال را خط زده و می خواهد از مجید حسینی مدافعی جهت آینده – جام ملت های آسیا- و جام جهانی بعدی بسازد، باید همه کنار بایستیم و فارغ از گرایش های رنگی استقلال- پرسپولیسی، جهت کی روش کف بزنیم که جسارت چنین ریسکی را به جان خریده و الا ساده ترین کار ممکن دل بستن به سیدجلال بود و هر نتیجه ای رخ می داد، کی روش مسوولیتی نمی پذیرفت و خیلی راحت در مواجهه با نتیجه های بد تیم ملی می گفت: «ظرفیت ما همین بود!»

    گزارش یک

    از اردوی ترکیه خبر می رسد کی روش یک گزینش خاص دارد و مانند هر لحظه می خواهد فوتبال کشور عزیزمان ایران را سورپرایز کند؛ اگر گزینش او در جام جهانی برابر ستاره های دانه درشت دنیا بدرخشد، آیا آنهایی که بابت خط زدن سیدجلال، کی روش را به باد انتقاد گرفتند، به اشتباه خود اعتراف می کنند؟ حتی اگر گزینش او ندرخشد، باز هم مجید حسینی با تجربه بازی در جام جهانی به یک مدافع ایده آل جهت تیم ملی تبدیل شده است که در آینده نزدیک – جام ملت های آسیا- می تواند کنار پورعلی گنجی دفاعی مستحکم جهت ما بسازد.

    استقلال شفر با همین مدافعان روند رو به رشدی را شروع کرد و امروز عالی ترین تیم لیگ کشور عزیزمان ایران هست؛ از نقش مجید حسینی در استقلال شفر نمی توان گذشت. اگر قبول داریم که استقلال عالی ترین تیم فعلی لیگ کشور عزیزمان ایران هست، بازی کردن مدافع وسط این تیم در ترکیب تیم ملی اصلا نباید ما را حیرت زده کند. کی روش در مصاحبه آخرش پیش از ترک کشور عزیزمان ایران آشکارا علت خط زدن سیدجلال و وریا را می گوید ولی فضای رنگی و دو قطبی باشگاهی اجازه نمی دهد که به تحلیل درست این مصاحبه بپردازیم. او در مورد خط خوردن وریا هم با علت و منطق صحبت می کند ولی همه ما بی توجه به اصل صحبت های مربی تیم ملی، بهانه ها را کنار هم ردیف می کنیم و با استناد به این جمله که او ستاره لیگ بوده، به خط خوردن او اعتراض می کنیم ولی امروز در اردوی ترکیه می بینیم که سرمربی تیم ملی می خواهد از پژمان منتظری استفاده کند که یک مدافع راست مستحکم و نیرومند به نظر می رسد. کی روش در مصاحبه اش می گوید: «من بیش از یک ماه پیش غفوری را صدا کردم و به او گفتم پسرم ما در تیم ملی نیازی به وینگر راست نداریم، تو باید در دفاع راست بازی کنی چون بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد و قلی زاده در وینگر راست هستند و من چنین نفراتی را در این پست دارم. من به وریا تأکید کردم که در تیم ملی به یک دفاع راست محکم نیاز دارم ولی هنگامی که در تیم استقلال او با تصمیم وینفرد شفر از پست دفاع راست به هافبک راست تبدیل می شود این دیگر به سرمربی این تیم برمی گردد.»

    با همین خبر کوتاه از اردوی ترکیه، تا حدود زیادی خیالم راحت می شود که سرمربی تیم ملی با نشانه و برنامه هایی که در ذهن دارد این تصمیم جنجالی را اتخاذ کرده و شاید اگر در جام جهانی نتیجه ای مطلوب کسب نکند، همه منتقدان با چماق سیدجلال و وریا به کی روش حمله می کنند و این تصمیم را بر سر او می کوبند ولی چه این تصمیم نتیجه بدهد و مجید حسینی به پاشازاده 2018 تبدیل شود و چه اتفاق دیگری رخ دهد، کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی در جهت مسوولیت ذاتی اش تصمیم مناسبی گرفته و باید بابت این شهامت او را ستود. بازی با ترکیه شاید محک خوبی جهت این تصمیم باشد. کمی دندان روی جگر بگذاریم و به سرمربی باتجربه تیم ملی وقت کار بدهیم و به گزینش هایش اعتماد کنیم. او پیش از این بارها خودش را به ما ثابت کرده و با تصمیماتش فوتبال کشور عزیزمان ایران را سورپرایز کرده است.

    چند روزی بود که خط خوردن سید جلال بدجوری ذهنم را مشغول کرده و مدام با خودم ترکیب 11 نفری تیم ملی را با داشته های کی روش مرور می کردم. هربار که به خط دفاع و هافب

    کشور عزیزمان ایران

    واژه های کلیدی: ایران | ترکیه | ستاره | سرمربی | پاشازاده | جام جهانی | مهدی پاشازاده | سرمربی تیم ملی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار