پنبه زندگی متولدین رابطه عاطفی متولدین آذر

پنبه: زندگی متولدین رابطه عاطفی متولدین آذر متولدین مهر متولدین شهریور متولدین اردیبهشت سرگرمی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اگر حکم حکومتی جهت فیلترینگ خبر رسان تلگرام وجود داشته با ذکر دلایل اعلام شود / مطهری

    نایب رییس مجلس با بیان اینکه «بهتر بود فیلترینگ خبر رسان تلگرام از مسیر قانونی انجام می‌شد» گفت که اگر حکم حکومتی جهت فیلترینگ خبر رسان تلگرام وجود داشته با ذکر

    اگر حکم حکومتی جهت فیلترینگ خبر رسان تلگرام وجود داشته با ذکر دلایل اعلام شود / مطهری

    مطهری: اگر حکم حکومتی جهت فیلترینگ خبر رسان تلگرام وجود داشته با ذکر دلایل اعلام شود

    عبارات مهم : ایران

    نایب رییس مجلس با بیان اینکه «بهتر بود فیلترینگ خبر رسان تلگرام از مسیر قانونی انجام می شد» گفت که اگر حکم حکومتی جهت فیلترینگ خبر رسان تلگرام وجود داشته با ذکر دلایل اعلام شود.

    به گزارش ایسنا، علی مطهری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس، با اشاره به محدودیت های اخیر جهت خبر رسان تلگرام گفت: بهتر بود فیلتر خبر رسان تلگرام از مسیر قانونی انجام می شد. قانون، کارگروه تشخیص مصادیق مجرمانه را که دارای ۱۳ عضو از نهادهای مربوط است مسئول این کار قرار داده نه قوه قضائیه را. اگر حکم حکومتی در کار بوده، مورد نیاز است با ذکر دلایل اعلام شود و البته مردم می پذیرند، لیکن مردم رهبر انقلاب را گذشته از مقام ولایت، انسانی حکیم می دانند که مصالح و سعادت ملت را مبنا قرار می دهند.

    نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس با بیان اینکه «رئیس جمهور به عنوان مسئول اجرای قانون اساسی راجع به مسئله خبر رسان تلگرام می توانست به قوه قضاییه تذکر قانون اساسی بدهد» افزود: وی باید اقتدار مورد نیاز را در اجرای اصل یکصد و سیزدهم قانون اساسی از خود نشان دهد. دم زدن از تقیه و کنایه به این و آن، نشانه ضعف هست. مردم انتظار صراحت و در میان گذاشتن پرسشها با خود را دارند.

    اگر حکم حکومتی جهت فیلترینگ خبر رسان تلگرام وجود داشته با ذکر دلایل اعلام شود / مطهری

    وی ضمن تبریک عید نیمه شعبان و گرامیداشت ایام سالگرد شهادت آیت الله مطهری و روز معلم اظهار کرد: قیام و انقلاب حضرت مهدی علیه السلام آخرین حلقه از حلقات نبرد حق و باطل است و جنبه جهانی دارد نه منطقه ای یا قومی و یا فرقه ای. امام وقت جهت نجات بشریت می آید نه نجات شیعه یا ما ایرانی ها. همچنین آینده بشریت بر خلاف بدبینی رایج، آینده صلح و عدالت و به کمال رسیدن عقول است.

    مطهری ادامه داد: استاد مطهری در دو ماه و نیمی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در قید حیات بودند برچند مسئله تأکید داشتند، یکی احترام به آزادی ها و این که خیال نکنیم با جلوگیری از اظهارنظر مخالف، از انقلاب و اسلام دفاع می کنیم. از اسلام فقط با یک نیرو می توان دفاع کرد و آن آزادی دادن به افکار مخالف و البته پاسخ دادن به شبهات هست. دوم استمرار عدالت خواهی. ایشان چند روز بعد از پیروزی انقلاب به صراحت فرمود اگر جمهوری اسلامی به مسئله عدالت اجتماعی اهمیت ندهد شکست خواهد خورد.

    نایب رییس مجلس با بیان اینکه «بهتر بود فیلترینگ خبر رسان تلگرام از مسیر قانونی انجام می‌شد» گفت که اگر حکم حکومتی جهت فیلترینگ خبر رسان تلگرام وجود داشته با ذکر

    این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تاکید شهید مطهری بر استقلال فرهنگی و مکتبی، تصریح کرد: ما نباید نسبت به فرهنگ غرب یا شرق دچار خودباختگی و خود کم بینی شویم. می فرمود: استعمار سیاسی و استعمار اقتصادی آن وقت توفیق حاصل می کند که در استعمار فرهنگی توفیق به دست آورده باشد. وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری باید توجه بیشتری به نشر اندیشه های استاد مطهری میان دانش آموزان و دانشجویان داشته باشند. متأسفانه این مهم به رغم توصیه های مکرر و استثنایی امام خمینی و رهبر انقلاب جدی گرفته نشده است.

    نایب رییس مجلس با بیان اینکه «کشور به خاطر خباثت های آمریکا و کشور جعلی اسرائیل در شرایط مشکل قرار گرفته و ضرورت همدلی و وحدت ملی مضاعف شده است است» گفت: امام (ره) همواره همه اقشار و اقوام را به وحدت کلمه فرا می خواندند. آنچه ما را به پیروزی رساند وحدت کلمه بود و آنچه نهضت را ادامه می دهد نیز وحدت کلمه هست. قرآن کریم تفرقه و تشتت را یکی از عوامل انقراض اجتماعات بشری شمرده هست. پدید آمدن اسرائیل غاصب نیز از نتیجه های تفرقه ای است که میان عرب ها و ترک ها در حکومت عثمانی به وسیله اروپایی ها به وجود آمد که حدد ۷۰ سال است مسلمانان را به خود مشغول ساخته و مانع پیشرفت آنها شده است است.

    مطهری ادامه داد: مدیر جمهور باید با زبان ساده، شرایط خارجی و داخلی کشور را جهت مردم تشریح کند، آن وقت مردم همراهی و مقاومت خواهند کرد. خداوند خطاب به رسول اکرم(ص) فرمود: فاستقم کما امرت و من تاب معک.

    اگر حکم حکومتی جهت فیلترینگ خبر رسان تلگرام وجود داشته با ذکر دلایل اعلام شود / مطهری

    وی خاطرنشان کرد: حرف دل آقای ترامپ خطاب به ما -که البته بر زبان نمی آورد- این است که شما باید از آرزوی بزرگ آزادی فلسطین دست بردارید و اشغال را به رسمیت بشناسید تا ما به بانکهای بزرگ دنیا اجازه مبادلات بدهیم و شما بتوانید به رفاه برسید. پاسخ ما این است که هیهات منّا الذله، ما تن به ذلت نخواهیم داد و نیازهای مادی خود را نیز با تکیه بر توان داخلی و روابط خوب با کشورهای مستقل تأمین خواهیم کرد. آمریکا باید بداند که هر تصمیمی بر خلاف منافع ملت کشور عزیزمان ایران بگیرد پاسخ مشکل دریافت خواهد کرد. چنانچه از برجام خارج شود با چه اعتباری می خواهد با کره شمالی مذاکره کند؟ جهت کشور عزیزمان ایران بازیِ دوسر برد هست، لیکن در صورت خروج آمریکا از برجام، ضمن تنزل جایگاه جهانی آمریکا، از طرف کشور عزیزمان ایران اتمام حجت است که ما آمدیم و طرف برابر نقض پیمان کرد، و در صورت عدم خروج، باز به نفع کشور عزیزمان ایران است.

    نایب رییس مجلس در ادامه افزود: آنها دو عنوان را بهانه کرده اند، یکی توان موشکی و دیگر نفوذ منطقه ای ایران. آیا آمریکا اجازه می دهد راجع به توان موشکی اش ما تصمیم بگیریم؟ انتخابات آزاد مجالس لبنان و عراق نیز نشان می دهد که نفوذ کشور عزیزمان ایران در منطقه در جهت تحکیم دموکراسی است نه جهت منافع خود، و اصولا نفوذ کشور عزیزمان ایران در کشورهای منطقه نفوذ فکری و ایدئولوژیک است.

    نایب رییس مجلس با بیان اینکه «بهتر بود فیلترینگ خبر رسان تلگرام از مسیر قانونی انجام می‌شد» گفت که اگر حکم حکومتی جهت فیلترینگ خبر رسان تلگرام وجود داشته با ذکر

    مطهری با تاکید بر اینکه جهت تقویت وحدت ملی مورد نیاز است به مسئله حصر خانگی خاتمه داده شود، گفت: متأسفانه دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران عنوان وعده برطرف حصر تا آخر سال ۹۶ را تکذیب کرد. بهتر بود ایشان قبل از تکذیب، از مقامات مافوق خود سؤال می کرد. اصولاً دادستان ها نباید در هر موضوعی وارد شوند. عنوان ورود دادستان کل کشور به مسئله شورای شهر و شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران موجب وهن جمهوری اسلامی شد. همین طور بعضی کارها دادستان مشهد، البته از دادستانی که اعتقاد است اختیارات او از اختیارات خدا فقط یک بند انگشت کمتر هست، این اقدامات، طبیعی به نظر می رسد.

    وی ادامه داد: مایه خوشوقتی است که دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد پرونده دادستان سابق راجع به قتل زهرا کاظمی همچنان مفتوح هست. مورد نیاز است نتیجه این پرونده که موجب قطع رابطه کانادا با کشور عزیزمان ایران شد و همان ابتدا باید از طرف کشور عزیزمان ایران عذرخواهی و مجرم مجازات می شد، سریعتر به اطلاع مردم برسد.

    اگر حکم حکومتی جهت فیلترینگ خبر رسان تلگرام وجود داشته با ذکر دلایل اعلام شود / مطهری

    نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس افزود: دوگانگی در حوزه اطلاعات کشور خطری است که کیان جمهوری اسلامی را ترساندن می کند. این که در مسئله بازداشتی های محیط زیست، وزارت اطلاعات جاسوس بودن آنها را تأیید نمی کند و در موارد دیگر نیز وحدت نظر و وحدت رویه وجود ندارد، به صلاح کشور نیست. پیشنهاد می کنم جناب آقای حسین طائب به عنوان وزیر اطلاعات معرفی و گزینش شوند و یا وظایف اطلاعات سپاه مانند گذشته منحصر در امور داخلی سپاه و گروههای مخالف مسلح شود.

    واژه های کلیدی: ایران | تلگرام | آمریکا | انقلاب | ایرانی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار